Vzponi.si | Novice s hribov na enem mestu

ID:303868

Keywords:

Novice,si,Vzponi,hribov

Description:

ISKANJE «Prva «Prejšnja 1 2 3 4 5 6 Naslednja» Zadnja»

ETM 2022 – 16.9. Gremo na Uršulo!

V septembru Občina Šentjur in PD Dramlje vabita na medgeracijski pohod za zdravje po učni poti na Uršulo. Zaželjene so predhodne prijave. Več o dogodku: https://www.sentjur.si/objava/664374The post ETM 2022 – 16.9. Gremo na Uršulo! first appeared on PD DRAMLJE. [...] PD Dramlje

29. GORSKI TEK NA ČRNO PRST, 3.9.2022

Tega teka sem se prvič udeležila leta 2006, tri leta potem, ko sem s sebe že zmetala skoraj 40 kil odvečne navlake v obliki špeha... :))Moj pa je na tem teku sodeloval že dve leti prej in seveda sem tudi sama hrepenela po tem, da bi ga nekoč morda pa tudi sama premagala...Sev [...] Tindi Zztopka - blog

Tik pred dvanajsto VEŽICA

Tekom tedna se je iz dneva v dan vremenska napoved spreminjala in ob navdušenju nad ugodno napovedjo za soboto, še pomislila nisva, da bi nevihte preteklih dni lahko pretirano ovlažile steno, no, pa so jo. Kakorkoli, del dostopa sva opravila skupaj, del pa, kot je sicer značilno za stare zakonce, vs [...] FreeApproved

Grand finale – Climb & fly

Nabiranje vzponov za letne izpite se je začelo z izdelavo seznama težavnostno in dolžinsko primernih smeri. Seveda je ta postal kar obsežen, tako da smeri še za nekaj let ne bo zmanjkalo. Za prvo ogrevalno skalno hribovsko smer si z Jakobam Kovačam (ČAO) izbereva smer Debelakove v Veliki Mojstrovki, [...] AO Kranj

Konjiški planinci na Ratitovcu (1.678 m)

Prva septembrska sobota je bila s prijaznim poznopoletnim vremenom kot nalašč za prečenje Ratitovca.The post Konjiški planinci na Ratitovcu (1.678 m) first appeared on Planinsko društvo Slovenske Konjice. [...] PD Slovenske Konjice

Pisarna PD Konjice ponovno odprta

Povno odpira vrata.The post Pisarna PD Konjice ponovno odprta first appeared on Planinsko društvo Slovenske Konjice. [...] PD Slovenske Konjice

USPEŠEN PODVIG NA RAZOR

Prvotno sem razpisala turo za dva dni, vendar so  prijavljeni planinci izrazili željo, da bi opravili samo podvig na Razor, poleg tega so bile za naslednji dan napovedane popoldanske nevihte. Odločila sem se, da opravimo samo enodnevno turo. Za vožnjo smo izbrali pot po dolini Soče ter parkirali en [...] PD Sežana

Jugozahodni raz Mangarta

Za nekatere dela prost petek sva z Izo izkoristila za obisk JZ raza Mangarta. Že v četrtek zvečer sva se odpeljala na Mangartsko sedlo, kjer smo nekateri preizkušali nove spalke drugi pa testirali letno spalko v kombinaciji z opeklinami koprive za dodatno ogrevanje. Zjutraj se nama z ustajanjem ni m [...] AO Nova Gorica

3. 9. 2022 Zlati Luka Potočar in srebrna Janja Garnbret na premierni tekmi svetovnega pokala v Kopru

Luka Potočar je pred domačim občinstvom dokazal, da je v odlični formi in na koprski tekmi svetovnega pokala v težavnosti osvojil svojo prvo zlato medaljo. Še ena slovensko medaljo je v Kopru osvojila najboljša slovenska športna plezalka Janja Garnbret, tokrat je bila srebrna. Večtisočglava množica [...] PZS - Mediji

Izlet na Rombon

Iz parkirišča nasproti občine Sežana smo se ob 5,30 uri odpeljali z osebnimi vozilom proti Bovcu. Na parkirišču pri gondolski žičnici za Kanin smo parkirali. Ob 8 uri smo se odpeljali z gondolo proti končni postaji na Kaninu. Od tu se je začela naša peš pot proti našemu cilju Rombonu. Najprej smo se [...] PD Sežana

Svečinska pot - dvanajstič ( 03.09.2022 )

Vročina je malo popustila, zato sem se odločil, da se v soboto podam na Svečinsko pot. Ob 05:59 uri sem se podal na pot. Pozna se, da so jutra sedaj bolj hladna, zato je bil tempo bolj hiter. Brez večjih težav sem uspešno opravil Svečinsko pot. &n [...] Ultramaratonec Miro Režonja - blog

NŠG ( Za dva groša fantazije)

Danes smo Metod, Mark, Grega in jaz izkoristili lep dan in se odpravili na Vršič. Grega in Mark v smer Mavrica življenja. Midva z Metodom pa sva bila enotna, da se podava v Maticovo smer za dva groša fantazije. Smer … Beri naprej →The post NŠG ( Za dva groša fantazije) first appeared on [...] AO Jesenice

Veliki in Mali Šmohor nad Krnskim jezerom

Normal 0 false false false X-NONE X-NONE Tomaž si je za naše skupno hribolazenje lanskega septembra izbral Krnsko jezero. Ker sva bila midva tam že dvakrat, sva si za dodatek izgovorila Šmohor, ki sva ga dotl [...] Tavanja po slovenskih hribih

Janja Garnbret, Mia Krampl in Luka Potočar v finale koprske tekme

Športno plezanje|Na premierni finalni tekmi v Kopru bomo videli tri predstavnike Slovenije. Trije najboljši z evropskega prvenstva Janja Garnbret, Mia Krampl in Luka Potočar so tudi v Kopru pokazali, da so res v top formi. [...] PZS - Novice

Enajst Slovencev v polfinale tekme v Kopru

Športno plezanje|Koper je te dni v znamenju tekme svetovnega pokala v težavnosti športnega plezanja. Po dopoldanskih kvalifikacijah se je v večerni polfinale uvrstilo kar 11 Slovencev, kar je največje število na letošnjih tekmah. [...] PZS - Novice

Radio SLO Prvi v Domžalskem domu na Mali Planini

V soboto, 27. avgusta 2022, smo na Veliki planini gostili terenski studio radijskega programa, ki je zjutraj in dopoldan oddajal program v živo izpred Domžalskega doma. Že nekaj let avgustovske vikende preživljajo v različnih planinskih kočah, tokrat so si izbrali Domžalski dom na Mali planini. [...] PD Domžale

Košenjak

{field 1}{field 3}{field 2}Košenjak po višini le malo zaostaja za Pohorjem, leži na slovensko-avstrijski meji severno od Dravograda. Na severu se navezuje na gorovje Golice. Njegova južna pobočja se spuščajo proti Dravi, kjer se na prisojnih pobočjih višjih leg prevladujejo travišča, ki se [...] Skrite poti

Radio SLO Prvi v Domžalskem domu na Mali Planini

V soboto, 27. avgusta 2022, smo na Veliki planini gostili terenski studio radijskega programa, ki je zjutraj in dopoldan oddajal program v živo izpred Domžalskega doma. Že nekaj let avgustovske vikende preživljajo v različnih planinskih kočah, tokrat so si izbrali Domžalski dom na Mali planini. Celo [...] PD Domžale

ZABAVNIK MESECA| Planinski zabavnik

Mladi|Planinski zabavnik, delovni zvezek za otroke o gorah z nalogami za zabavo, ustvarjanje, učenje in vzgojo je v mesecu septembru na voljo po polovični ceni! Namenjen je otrokom od 4. do 9. leta. [...] PZS - Novice

Manaslu

V sklopu priprav Borisa in Andreja za jesenski Manaslu smo tekom poletja opravili nekaj zanimivih vzponov v Alpah. Vse štiritisočake Alp smo si ogledali z vrha Monte Visa, nadeljevali z prečenjem Mont Blanca, Monte Rose ter plezali po grebenih Grossglocknerja in Grossvenedigerja.   Srečno Boris [...] Turna Rit
«Prva «Prejšnja 1 2 3 4 5 6 Naslednja» Zadnja»

O vzponi.si

Portal je namenjen objavi in prikazu novic s hribov z različnih slovenskih spletnih mest. Osnovni namen je prikaz in spremljanje novic na enem mestu, vključno s povezavami na izvorne vsebine odsekov in društev. Vsebina novic je nespremenjena in je last odsekov oziroma društev.

info@vzponi.si

Povezave na ostale portale

Planinska zveza Slovenije Gorska reševalna služba Slovenije Gore-ljudje.net Slo-alp.net Koroške gore

Hribi.net Plezanje.net Pešpoti.si ARSO METEO

Oblak značk

plezanje alpinizem gorništvo hoja v hribe ledno plezanje vzponi narava višina užitek zgodba čustva sprostitev vzponi.si Vzponi.si © 2016 - 2020 | Vsebina novic je last planinskih društev in alpinističnih ter plezalnih odsekov - O avtorjih

TAGS:Novice si Vzponi hribov

<<< Thank you for your visit >>>

Websites to related :
Page d’accueil - Os’care dispo

Os’care dispositif médical connecté EHPAD
Contacter un conseillerFaire connaissance avec Os’careAccéder à la plateformeOs’care© est un disposi

Hjemmeside - Forcit Norway

Dvùr Lobeè - Ing. Jarom

Všechna práva vyhrazena. &copy; 2007

Castroni Art &#8211; Strategic D

Our work.About us.Art Farm.Contact us. Welcome to Castroni-Art. FEATURED WORK © CASTRONI ART – ALL RIGHTS RESERVED

Gjerden Fjellsikring | Et av lan

Hopp til innhold HjemOm ossTjenesterFjellsikringFjellrenskFanggjerderSognemurWirenettMacMat nettIsnettSteinsprangnettBolt og stagfestingBetongspr

Forsiden | Norsk Akkreditering

MAC Precision

MenuO společnostiNabízené službyProduktyZastoupení obchodních značekKontaktO společnostiNabízené službyProduktyZastoupení obchodních zna

SOS - Sodobna oskrba starejših

Široký výběr dámských kabe

DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU ZA 999 KČ, DÁRKY K NÁKUPU OD 799 KČ, TOTÁLNÍ SLEVY AŽ 80% !Přihlášení k vašemu účtu Pokračovat do koší

Sportska kladionica MaxBet - Kla

div.loading-screen { position: fixed ; } div.loading-screen div.animated-container { /*backgro